به نظر میرسد که اندروید نوقا نتوانسته ۶ ماه پس از عرضه به پلتفرم عمده موبایلی گوگل تبدیل شود. اندروید لالیپاپدر حال حاضر بیشترین سهم بازار را دارد.
بر اساس دادههایی که گوگلدر هفت روز منتهی به ۳ آوریل جمعآوری کرده، سهم بازار اندروید نوقا به ۴.۹ درصد میرسد. اندروید نان زنجبیلی و بستنی حصیری با ۰.۹ درصد سهم بازار کمترین سهم را داشتهاند. حتی اندروید جلیبین که بیش از پنج سال پیش عرضه شد، ۱۰.۱ درصد سهم بازار دارد. اندروید کیتکتو مارشملوبه ترتیب ۲۰ و ۳۱.۲ درصد بازار را تصاحب کردهاند.
همانطور هم که قبلا گفته شد، اندروید لالیپاپ با ۳۲ درصد سهم بازار رتبه اول را در اختیار دارد. گرچه سهم اندروید نوقا رو به افزایش است، اما رشد سهم آن کمتر از چیزی است که انتظار میرود. به عنوان مثال، شمار دستگاههایی که از اندروید نوقا استفاده میکنند، تنها ۲.۱ درصد نسبت به ماه قبل افزایش یافته است. در نمودارهای زیر میتوانید اطلاعات بیشتری از سهم بازار نسخههای مختلف اندروید بیابید.